Поздоровлення подрузі дитинства




Улюблена подруга дитинства,
Поспішаю привітати я тебе,
Сьогодні світлий ясний свято,
День народження у тебе.

Несу тобі моя подруга,
Від усієї душі мій поздравок,
Нехай буде дуже багато щастя,
І буде радісним деньок.




***
Подруга дитинства золотого
Прийми серцевий поздравок!
Тобі я шлю привіт свій знову
У веселий святковий деньок!
Тебе я знову вітаю
І в сотий раз тобі бажаю
Удачі, радості, успіху
І довгих, і щасливих років!
Любов здоров'ю - не перешкода,
У ній щастя жіночого секрет!
Так будь здорова, не хворій,
І рік від року хорошою!


***
Ми були подругами в дитинстві,
Здавалося тоді назавжди,
Але дружба розбилася об скелі,
Хлопчини, чиї з блиском очі!

І багато чого в житті трапилося,
І сварки всі здаються блеф,
Тебе я привітати зважилася
Через стільки примарних років!

Бажаю, щоб все вдавалося,
Удачу спіймала за хвіст,
І дружба була справжньою,
Любов лише одна і всерйоз!


***
До тебе, моя подруга дитинства,
Знову поспішаю з відкритим серцем.
Несу тобі простий віршик -
До дня народження поздравок.
І в ньому бажаю, як зазвичай,
Завжди бути самою симпатичною,
За моді вищої одягатися,
Чоловікам скромно посміхатися,
Роботи - мало, грошей - купу,
Щоб був запас на всяк випадок,
А головне - здоров'я бочку,
Щоб народити трьох синочків!


***
Ляльки і пісочниця,
Давно вже минули,
Як добре, що в дитинстві,
Один одного ми знайшли!

І щоб не трапилось,
Завжди допоможеш ти,
Даси потужний пендель в житті,
Здійсниш мрії!

Нехай твоя кар'єра,
Зростає день від дня,
І з цим днем ​​народження,
Привітають всі тебе!


***