Поздравления с днем рождения любимой жене




Обривки телефонних розмов,
І смс з хвилею фразою,
Я пам'ятаю все, диханье поцілунків,
Що разом ми-не пошкодував жодного разу!

Обіймів сполох, лагідний погляд при зустрічі,
Ти різна, мені без тебе сумно!
Любов буває в житті тільки раз!
Я щасливий з жінкою жити коханій!

І дивимося тільки в сторону одну,
Адже спільність поглядів - вище блаженство,
Я вітаю з Днем народження тебе,
Богиню снів моїх і досконалості!



***

Кохана, прийми мої квіти,
Хвилююся, від хвилювання заїкаюся,
Всіх краще, всіх дорожче в світі ти,
Сьогодні з Днем народження вітаю!

Бажаю радості, і обіцяю бути
Винуватцем твоїх захоплень солодких,
Ще дозволь все життя тебе любити,
Ти будь зі мною. І буде все в порядку!

***

От дивлюся на тебе і думаю,
Чому було втрачено час,
Чому не зважився я відразу,
Запропонувати, щоб була ти впевнена?

Я б скрасив твоє самотність,
Адже любов в моєму серці несамовита!
Вдячний я Інтернету,
Що з тобою говорили ми щиро!

І тепер, проганяючи розлуку,
З Днем народження, улюблена жінка!
Видно десь у небесних вершинах,
Наші душі давно вже повінчані!

***

Ти ангельски красива,
Чертовски ти мила,
Хочу сказати, кохана,
Що ти моя зірка.

Ти світиш яскравіше сонця,
Ти хмари світліше,
І не можу я погляд отвесть
Від бешкетних очей.

Бажаю тобі світу,
Надій, любові, сяйв.
З Днем народження, люба,
Немає кращих побажань
Писав я сам, писав тобі
У опівнічний тихій синяві.

***

Я пам'ятаю дні болісної розлуки,
Тяглися і витягали душу,
Здавалося, не дожити вже до зустрічі,
І план особливий нам, звичайно потрібен!

Я зробив усе, щоб тебе добитися,
І ти здалася, і мені в коханні зізналася!
То був божевільний день щасливої ​​зустрічі,
Коли на поїзді до мене примчала!

І ось тебе я вітаю з днем ​​народження!
Бажаю бути такою ж обладнаний!
Всього, що намічається ти - домогтися,
І в житті на краще лише зміни!