Привітання з днем ​​народження коханці





Жінку кохану,
З днем ​​народження,
Поздоровляю цим поздравком,
Щастя, радості бажаю,
Я тобі без зайвих слів,
Нехай ти жінка далека,
Коханка моя,
З тобою поруч,
Мені добре завжди,
І добра побільше,
Побажаю для тебе,
Частіше посміхайся,
І будь прекрасна,
Як зелена весна.




***
Поздравок сьогодні,
Хочу подарувати,
Жінці коханою і дорогою,
З днем ​​народження привітати,
Квіти подарувати,
Обіцяю тебе я міцно любити,
Хоч коханка ти,
Дорога моя,
Але тебе я люблю,
І вітаю люблячи,
Бажаю тобі краси і квітів,
І спасибі тобі,
За те, що ти є,
Ти прекрасна,
Я за тебе на подвиг готовий.


***
Дорога, сонечко моє,
Нехай живемо з тобою ми не разом,
Але живу сьогодні лише тобою,
Обіцяю, скоро будеш мені нареченою.
З днем ​​народження, кохана, тебе,
Адже сьогодні - чудовий деньок,
І неважливо, хто навколо - одну тебе люблячи,
Я дарую свій пристрасний поздравок.


***

Дорога ніжна моя,
Вітаю в цей день тебе,
Обдарую я ніжними словами,
Мила коханка моя.

Ти як троянди чайної пелюстка,
В спрагу для мене води ковток,
Нехай у тобі не гасне вогник,
Для тебе ось цей поздравок.


***

Очі твої, твої вії,
Так часто сняться ночами,
Що як в раю щебечуть птахи,
А в житті-повний тарарам,
Сьогодні день, день твого народження,
І треба так поздравок побажати,
Щоб всі мрії, твої,
В одну мить,
Змогли як в казці,
Чистої дійсністю стати.


***