Привітання з днем ​​народження дівчині


Я хочу тебе привітати
З цим Днем народження,
Щоб було вище даху
Твій настрій!

Щоб ти від щастя співала,
І від радості цвіла,
Щоб доброю і милою
Ти завжди в усьому була!

Щоб ти не знала нудьги,
Був успіх завжди з тобою,
Щоб я з букетом лілій
Проводжав тебе додому!



***
Ти красива як з обкладинки
Гламурного журналу.
Тобі йдуть і риса ріжки
І одежка медперсоналу!

Ще добра ти дуже до людей,
Всі тягнуться до тебе завжди,
Привітати з днем ​​народження
Вони прийшли адже неспроста!

Подарунки, побажання
І прості слова:
«Залишайся милою,
Такою, як завжди! ».

***
Дівчина мила, ти мені потрібна,
Знає про це вся наша країна!
Що в День народження тобі побажати:
Класно вчитися, заліки здавати!

Увечері ти на побачення ходи,
Щоб від щастя щеміло в грудях!
Тільки не скидай більше дзвінок,
Ці вірші - для тебе поздравок!

***
Я хочу тебе привітати
З цим Днем народження,
Щоб було вище даху
Твій настрій!

Щоб ти від щастя співала,
І від радості цвіла,
Щоб доброю і милою
Ти завжди в усьому була!

Щоб ти не знала нудьги,
Був успіх завжди з тобою,
Щоб я з букетом лілій
Проводжав тебе додому!