Привітання з днем ​​народження сусідки




Від сусіда
Сусід сусідці - друг і брат,
Сусід сусідці завжди радий!
Вітаю з днем ​​народження,
Бажаю в житті лише везіння!

Бажаю будинку дитячий сміх,
Бажаю в житті лише успіх!
І нехай вона буде як будинок,
В якому весело живемо.

Сусід сусідці - друг і брат,
І зі святом привітати радий!
Бажаю будинку лише спокій,
Сусідів добрих за стіною.




***
Прикольное
Я просто дико перепрошую ...
Сусідка, солі позич?
А заодно і з днем ​​народження
Тебе привітати дозволь.

Поки твій чоловік у відрядженнях,
Ходити день буду ото дня
За сіллю, сірниками і цибулею
З пляшкою червоного вина.


***

Я заллю тебе серед ночі,
Буду стрибати, як сайгак,
Ти дзвони мені, скільки хочеш,
Це все не просто так.

А коли дзвонити втомишся,
Зло піднявшись, стукнеш в двері.
З Днем Народження, сусідка,
Отримуй букет скоріше!


***
Без моєї сусідки
Життя балу б нудне.
І характер рідкісний,
Весела вона.

Побалакаємо з нею
Пізнім вечерком.
Без неї сумно,
І пустує будинок.

Ну а в свято цей
Їй хочу сказати:
- Будь зі мною сусідка,
Не вздумай їхати!


***

Будинок - це фортеця, тільки там
Ми відчуваємо себе спокійно.
І добре, якщо ходять до нас
Ті, з ким розмовляємо застільно.
Я рада, що живемо ми близько
З сусідкою - милою душею.
І в День її уклін мій низький,
Моїй сусідці золотий!